Subject: LC0904 Lusti kinnistu elektriliitumine. Aravu küla, Räpina vald, Põlva maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jun 2024 16:47:05 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Lusti kinnistu
elektriliitumise pojekti Aravu külas, Räpina vallas, Põlva maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uus maakaabel alates Nurga kinnistul asuvast
mastist kuni uue liitumiskilbini Lusti kinnistul.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani.

Piiride kattuvuse osas on Maa-ameti seisukoht, et IKÕ lepingud tuleb teha
nii, et ühine osa jääb mõlemale kinnistule.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.